Veel gestelde vragen

Onderaan de vragen kunt u in dezelfde volgorde de antwoorden terugvinden op de diverse vragen.

Bestellen

  • Hoe plaats ik een bestelling?
  • Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres?
  • Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
  • Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
  • Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
  • Kan ik een product bestellen die niet (meer) op jullie website staat?

Betalen

  • Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?
  • Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?
  • Hoe werkt betalen middels een eenmalige machtiging?
  • Hoe werkt betalen middels bankoverschrijving?
  • Hoe werkt betalen middels achteraf betalen (AfterPay)?

Bezorgen

  • Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?
  • Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
  • Hoe zie ik of een product op voorraad is?
  • Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?
  • Wie levert mijn bestelling?
  • Wat gebeurd er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
  • Kan ik een bezorgafspraak maken?

 Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Plaats het product van je keuze in de winkelwagen door op de "winkelwagen button" te klikken. Klik vervolgens op "bestelling afronden" om te gaan betalen. Vul je gegevens in en doorloop de stappen. Pas als je op de knop "Bestelling bevestigen" drukt is je bestelling definitief.

 

Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres? (cadeau tip)

Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kun je tijdens het invoeren van je persoonlijke gegevens een ander afleveradres aan ons doorgeven. Wanneer je gekozen hebt voor een ander afleveradres wordt er een factuur meegestuurd naar het afleveradres. Hier staat de prijs op vermeld. De factuur zal ook naar het opgegeven e-mailadres worden gestuurd.

 

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Dit is niet mogelijk. Je bestelling kan alleen naar je toe worden verzonden.

 

Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?

Je ontvangt direct een orderbevestiging. Indien je de order direct betaald ontvang je ook direct de factuur.

 

Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?

Wanneer je de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice.

 

Kan ik een product bestellen dat niet (meer) op jullie website staat?

Wanneer je iets wilt bestellen wat niet (meer) op onze website vermeld staat adviseren wij je contact op te nemen met de klantenservice.

 

Betalen

 

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

Je kunt betalen via iDeal, PayPal, overschrijving, éénmalige machtiging en achteraf betalen.

- iDeal: Veilig betalen via internetbankieren via je eigen bank.

- Mister Cash: Veilig betalen via internetbankieren via je eigen bank.

- PayPal: Veilig betalen met je PayPal account.

- Overschrijving: Je ontvangt een extra email met aanwijzingen om de betaling via overschrijving per bank of giro te voldoen.*

- Achteraf betalen (AfterPay): Je ontvangt van AfterPay enkele dagen later de digitale acceptgiro.**

De betaling via iDeal, PayPal, overschrijving  loopt via onze betalingsprovider Sisow. De betaling via Achteraf betalen (AfterPay) verloopt via AfterPay. Zo kunnen wij een veilige en snelle betaling garanderen.

 

Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?

Bestellingen betaald via iDeal, Paypal en Achteraf betalen (AfterPay) worden direct geleverd. U heeft de bestelling binnen 1 a 2 werkdagen in huis.

Bestellingen betaald via overschrijving worden geleverd nadat het bedrag op onze rekening is bijgeschreven.

Een betaling via overschrijving is meestal 1 werkdag onderweg. De verwerking van een eenmalige machtiging duurt 2 werkdagen.

 

Hoe werkt betalen middels bankoverschrijving?

Je kiest in het bestelproces voor "bankoverschrijving", in het scherm zie je alle betaalspecificaties, deze ontvang je na bevestigen ook in de email. Je kunt nu in alle rust de betaling overboeken. Let er op dat je bij het overboeken gebruik maakt van deze gegevens zodat wij deze kunnen koppelen aan je bestelling!

 

Hoe werkt betalen middels achteraf betalen (AfterPay)?

De betaling via achteraf betalen (het volledige achteraf betaalproces) voert AfterPay voor Meditatietools.nl uit. Dit betekent dat je een digitale acceptgiro via e-mail ontvangt om de gekochte product(en) te betalen. Je kan bij Meditatietools.nl betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van € 150,00 voor.

Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement zie http://www.afterpay.nl/page/privacy-statement. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kan je natuurlijk het aan te kopen product betalen via Ideal of creditcard.

Je kan bij vragen altijd contact opnemen met Afterpay zie hiervoor http://www.afterpay.nl/page/consument-contact. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de AfterPay website zie hiervoor http://www.afterpay.nl/page/consument.

 

Bezorgen

 

Wat zijn de bezorgkosten van mijn bestelling?

Wij brengen € 4,95 bezorgkosten in rekening voor verzending binnen Nederland. Voor verzending naar Belgie bedragen de kosten hetzelfde als binnen Nederland. Voor verzending via Post.nl zijn de kosten € 4,95. Voor bestellingen boven de € 100,00 euro brengen wij geen verzendkosten in rekening.

 

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Voor normale bestellingen: Heb je voor 19:00 uur je bestelling geplaatst en betaald, dan zal PostNL/DPD/GLS de bestelling binnen 1 a 2 werkdagen bij je thuis afleveren.
Heb je gekozen voor betaling via overschrijving, dan wordt je bestelling aan PostNL/DPD/GLS aangeboden als de betaling binnen is. Meestal duurt dit 1 tot 2 werkdagen.

Voor Groothandel bestelingen:Heb je voor 19:00 uur je bestelling geplaatst en betaald, dan zal Post.NL/DPD/GLS de bestelling binnen 3 a 5 werkdagen afleveren.
Indien bestelling te groot of tijdelijk niet op voorraad is kan dit 5-8 werdagen duren.


De levertijd staat op de product pagina vermeld. Als het product niet op voorraad is of de levertijd is langer dan 1 of 2 werkdagen krijg je een extra melding in het winkelwagen-scherm.

 

Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?

Wij wachten tot de bestelling compleet is, zodat wij deze in één keer aan je kunnen verzenden. Wil je een product liever eerder ontvangen, plaats dan twee afzonderlijke bestellingen.

 

Wie levert mijn bestelling?

Alle leveringen vinden plaats met PostNL/DPD/GLS. Zij bezorgen je bestelling overdag op het door je aangegeven afleveradres. PostNL/DPD/GLS bezorgt op dinsdag t/m zaterdag.

 

Wat gebeurd er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?

Mocht je niet thuis zijn op het moment van aflevering dan komt PostNL/DPD/GLS nog een keer bij je langs. Ben je dan ook niet thuis, dan ontvang je een bericht van PostNL/DPD/GLS en kun je het pakket ophalen bij het dichtstbijzijnde PostNL/GLS/DPD afhaalpunt of zij maken een afspraak met u.

 

Kan ik een bezorgafspraak maken?

Het is helaas niet mogelijk om een bezorgafspraak te maken. We zijn afhankelijk van de chauffeursroute van PostNL/DPD/GLS. Je kunt wel aangeven of je de verzending via PostNL, DPD of GLS wilt ontvangen.